måndag 5 september 2011

KOSMISK CENTRERING

I min bok "Skönhetskuren Cleanolina-Renhet-Skönhet-Enhet-Helhet för Den Nya Människan", 1993, presenterade jag en egen Kosmisk Centrering med bild och text. Jag bifogar denna Kosmiska Centerering i detta nyhetsbrev med tanke på, inte bara 11.11.11, utan på alla de händelser som vi kommer att genomgå den närmaste tiden. Denna Kosmiska Centrering är en "meditativ tankeform" som kan vara mycket verksam om man vill. Olika tankeformer och event florerar nu på planeten för att "MÖTA" de olika för-lopp som utomjordiska, "planetära" krafter kan komma att ha på vårt klot. Mycket rädslor grasserar men även hopp-full-heter och att en Ny Världsordning är på gång i mänsklighetens historia, kort eller lång, nu väntar ett energilyftande språng. De kollektiva, internationella tankeformerna med alla de andliga kraftfälten involverade kommer att kraftfullt kunna bidra till en fysisk omställning som leder till Nya Strukturer inom ALLA samhällsområden. Detta är av nöden framtvingat pga lidandets omfattning och accellererande ökning. Trumsejourer ordnas tex i Sydafrika där "djungeltrummorna" ljuder och samlar "ALLA FANTOMER" i den nya tiden till ett uppvaknandets eldorado.
Själv har jag flera trummor som jag "shamanerat" med under många år. TRUMMA står för TRansformation i Universums Melodiska Meningsfulla Auditorium.

Alla kan fritt spekulera vad som komma skall och en del siare har i alla tider varit ovanligt duktiga i att förutsäga eller spå framtidens händelser. För egen del utgår jag ALLTID i mina "prognoser" utifrån människans energitillstånd, vilket jag menar är synkronicerat med den yttre världen, men även kosmos i sin helhet. Den Kosmiska Centreringen som jag tog med i ovanstående bok, kom ifrån min egna erfarenhet. Den bara existerade, villkorslöst och per automatik, under min "frukt-ans-värda", fruktbara transformations-process. Kul att få någonting som man inte förväntar sig att få, utan att behöva gå en massa kurser. Per automatiken funkar när energin harmoniseras. Enkelt va?
33:e INSIKTEN eller vilken i ordningen det nu kan vara? Än en gång till denna kosmiska trumbara, rytmiska ur-tids-SÅNG:
                 OM MAN GÅR UPP PÅ EN UTSIKT OCH FÅR EN INSIKT BLIR          
                              DET EN AVSIKT MED UTSIKTEN

Hur ska vi förhålla oss till de annalkande kometerna? Vid ett tillfälle när vi gick vår dagliga 5 km-promenad runt Källtorpsjön mötte vi 2 män med två hundar, där den ena hunden var en kamphundtyp. Den var okopplad och sprang med full fart mot oss på ett aggressivt sätt. Vi hade våra paraplyer med oss. Vi stod helt stilla och jag höll fram mitt paraply med spetsen riktad mot den annalkande kamphunden. Jag kände mig säker och helt orädd. När hunden kom fram till oss stannade den och visade sina tänder och jag visade min paraplyspets och tittade på den och sa: - Jaha, vad vill du då? Hunden bara glodde och rörde sig runt oss, men utan att angripa. Snart hade ägarna hunnit ikapp och menade att hunden bara var lekfull och inte skulle kunna bita. En annan gång träffade vi samma hundägare men då var hunden kopplad, men ville ändå skälla och hoppa på oss och drog i kopplet. Ägaren tog tag i hundens öron och tryckte ner den mot marken. Senare tillfällen har hunden varit kopplad och inte skällt eller visat tendenser att "anfalla".
Vem släpper loss kometerna, vilka krafter står bakom dessa? Vem är matte/husse till alla dessa rymdens anfallande kroppar? Är det meningen att de ska "anfalla" oss, slå ner på oss eller bara ge oss en LÄXA för att hjälpa oss att skaka ur oss våra rädslor? Om den kollektiva rädslan är större än orädslan kommer säkert kometernas "käftar" att bita i jordens förgiftade grund. Om däremot alla "Fan-tomer" samlas och motar komet-Olle i grind, så kommer hoten att bli boten med nya avanser i alla komet-svanser.
De orädda Fantom-trummornas toner ljuder i etern, möter hoten, strukturerar om orden och jorden och skapar nya fruktbara Galaxer utan ekonomi och statliga skatter.

Må som du vill låt rädslorna gå till spill
Tord Lyseving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar