tisdag 27 december 2011

CANCERNS GÅTA ÄR LÖST !!

Under lång tid har jag, med empirisk vetskaplig rätt, hävdat att cancerns gåta är löst för mer än 30 år sedan. Detta "då-tids-planterade FRÖ" börjar nu gro och spira och leder till små ringar på vattnet som kommer, I EN NÄRA FRAMTID, att dansa fram i utbredda vågor av eld och lågor.Eftersom jag är en "fri radikal" utan anknytningar till några akademiska fakulteter, institutioner, kapitalslukande forskning eller medicinska företag, kan jag förhålla mig till Den Kärleksfulla Medvetenheten, kunskapen och den relativa sanningen på ett FRITT sätt. Jag går inte i någons band utan är fri som paradis-fågeln i sin "djungliska", fruktrika miljö. Demenssjukdomar, allergier, diabetes, förkylningar - JA, ALLA sk sjukdomar har redan lösts. Ett fåtal personer vet redan orsaken till ALLA sjukdomar och som själva helt befriat sig från allt vad sjukdomar heter. Än en gång:
                                            NÄR CELLERNA ÄR RENA LEVER DE FÖR EVIGT

Hur man fixar det har jag i ett antal nyhetsbrev berättat, men hur det har förståtts är en annan femma eller kanske ett annat di-lemma. Karolinska sjukhuset, KI, vill nu ta blodprov på 500 000 svenskar för att ÖKA forskningen och förståelsen av sjukdomar. Rektorn för KI menar att det vore olyckligt om datainspektionen förhindrar detta, med tanke på att det strider mot personuppgiftslagen. Framtidens forskning är Genom-forskningen, där man kan kartlägga genstrukturen och se brister och "skräddarsy" syntetiska mediciner för nuvarande och framtida sjukdomar. Eftersom jag inte kan drabbas av någon som helst nuvarande eller framtida sjukdom, borde ju jag vara ett idealiskt blod-gen-studie-objekt. Jag skulle kunna tänka mig att analysera en bloddroppe av mitt blod för att se om det finns eller inte finns någon B12 i det. Det bästa vore om mitt blod inte visade något innehåll av B12, vilket skulle få oväntade, vetenskapliga konsekvenser. Innan min blodsdroppe lämnas till vetenskapen skall ett avtal reglera vad jag kräver i utbyte. Om inte ett avtal kan godkännas av den medicinska vetenskapen blir blodsdroppen kvar i min kropp. Om en person undergår en genomtest och får veta att han/hon har en "obotlig" sjukdom eller risk för cancer eller demenssjukdom, vad tjänar patienten på det? Jamen, då kan man sätta in mediciner i tid, säger vetenskapen och läkemedelsföretagen gnuggar sina giriga "Mammon-händer", inte sina gen-i-knölar. Vetenskapen kan vara bra så länge som den vet sina begränsningar.
Jag menar att den största läkande kraften härrör från den Andliga aspekten, ner till den kärleksfulla tankekraften som förs vidare till energin som man tillgodogör sig, och detta ska sedan manifesteras i den fysiska världen/kroppen. Allt efter min TES-modell. 
Eftersom jag anser att det INTE finns några obotliga sjukdomar utan bara brist på medvetenhet om orsak och verkan, så kommer framtida, billiga genomtest att bara ge ett begränsat bidrag till sjukdomars kartläggning på ett mera fysiskt plan. För en mer holistisk kartläggning fordras erfarenheter både på det andliga, mentala, emotionella och fysiska planet. Denna holistiska VETSKAP har inte förankrat sig hos den traditionella vetenskapen, som bygger på synliga statistiska evidens.

Vad händer tex när den "under-bara" revolutionerade nanotekniken gör sitt intåg i vår vardag? Prof. Ulla Vogel och forskningen har visat att nanopartiklar kan nå lungor och hjärnan och rubba människans inre och yttre ekosystem. Man vet att dessa ytterst små nanopartiklar som kommer från svartkol kan ge mutationer och framkalla cancer, samt orsaka DNA-skador på lungor och lever. Teknik- och medicinforskning i en sken-helig allians eller i en "skön osalig-ande-gemenskap". Vetenskaper i en, för vår välfärd, nödvändig sysselsättning för att upprätthålla våra traditionella, vetenskapliga auktoriteters bidrag till den paradoxala BNP-ökningen. Denna cyniska ekonomiska allians av "bröd-ra-skap" av nutidens Illuminatis förlängda bläck-fisk-armar som suger musten ur "lämmeltågens" omedvetna självmordspiloter, som blint tror på myndigheters förföriska siren-lock-rop. Historien upprepar sig som ekon från svunnen tid.
Det senaste med plastinplantat (silikon) i unga tjejers bröst, har visat sig kunna ge upphov till cancer. Att plaster läcker ut olika kemiska beståndsdelar stod klart för oss som läste om plast och gummi på KTH redan på 60/70-talet. När det gäller PVC-plast hade vi klart för oss att  kloret i PVC (polyvinylklorid) kunde migrera ut från plastförpackningar och ut i maten. På samma sätt gäller vissa mjukgörare som man använder i både plaster och gummi. Inom en snar framtid kommer det att visa sig vilka dramatiska konsekvenser som plastinplantat kommer att ge upphov till, kanske implantatus sickenus eller att sjukdomarna får namn efter upphovsmannen/laget. Fåfängans marknad har sitt pris. Kapitalets drivkrafter är fortfarande större än den kärleksfulla omtanken om sina medmänniskor. Först när guden Mammon har tjänat ut sin roll, kommer in på arenan ett efterlängtat Orakel-troll, som går i dur och ej i moll.

Droppen Dripp sa till droppen Drapp: - Varför fattar så få min droppes innersta väsen? Då sa droppen Drapp: - Du gör inte tillräckligt mycket väsen. Gör en skandal av något slag som uppmärksammas i medierna så kommer din droppe att klinga och ljuda som en basun i rymden.
- Det ligger någonting i vad du säger, men jag väntar vid min mila och låter timmarna ila, TY!, no harry or danger on the roof.

DET FINNS INGA OBOTLIGA SJUKDOMAR ENDAST ENDAST BRIST PÅ INSIKTER OM ORSAK OCH VERKAN.

Enligt framtagna siffror (se DN lö 17 dec) utgörs bankernas samlade vinst av statliga garantier till 55%, dvs 30 miljarder per år sen 2002 har de fyra storbankernas vinst varit tack vare den vinstrabatt på 0,86% de fått. Girigheten hos storbankerna har inte lett till att ge kunderna någon del av denna rabatt. Bankerna är skickliga på att motivera deras ökade vinster, MEN, dom har glömt bort att DEN SOM GER FÅR.
En man kommer in i affären, och innan han betalar frågar han om han kan få rabatt på det han tänker köpa. 
Försäljaren svarar: - Javisst, till våren kommer det att finnas många rabatter i vår natur. Kanske storbankerna kommer att ge rabatter till våren när läkningen sker av de europeiska såren.

En person kom till ett Orakel och frågade: - Vad kan jag göra för att få bankerna att ändra attityd och ge i.s.f att ta och roffa.
Oraklet: - Du får vara tuff i dina förhandlingar med banken och argumentera utifrån din känsla för vad du tycker är rätt och fel. Alternativt eller samtidigt kan du tankeradiera olika tankeformer, där du ber dina andliga guider att hjälpa till med att omprogrammera bankväsendet till en mer tjänande roll för människans hälsoutveckling, eller ersätta dom. Be ett orakel om en radikal transformation så kanske den andliga energi-aspekten lyssnar och hjälper till i denna nödvändiga samhälls-process. Ha dessa tankeformer när du förhandlar och när du inte förhandlar så ger det dubbel effekt. Orakel kan t.o.m hjälpa till med att radera ut det som inte passar in i ett framtida mer harmoniskt samhälle.

Må som du vill låt inga banker ta över ditt Sigill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar