torsdag 6 oktober 2011

SNABBARE ÄN LJUSET?

- Ja du frukterian, nu har forskarna kommit fram till att det finns partiklar som kan röra sig snabbare än ljuset och att Einsteins relativitetsteori inte länge gäller. Dom säger att det skulle betyda banbrytande förändringar inom kvantfysiken, nästan som om det rörde sig om en ny vetenskaplig världsordning. Vad har du för kommentarer till det?
- Ja, ja förvisso så är en ny världsordning redan på gång nu på 9:e trappsteget i Mayakalendern och att allting accellererar nu minst 20 gånger snabbare än tidigare vet vi med all tydlighet. Se bara på börserna i världen där datorrobotar tagit över aktiemäklares roller och köper och säljer värdepapper på bråkdelar av en sekund. Kommer du ihåg mitt nyhetsbrev med Einsteins Tvillingparadox?
- Javisst, där presenterade du en egen "frukteriansk tvillingparadox".
- Just det. Vi lever i paradoxernas tidevarv. Man behöver inte färdas ute i rymden med en farkost i närheten av ljusets hastighet för att åldringsprocessen ska sakta ned, det räcker med att äta "koagulerat levande ljus" i form av frukter för att få samma eller liknande effekt som i Einsteins tvillingparadox. Jag gör hellre "ljus-resor" på jordens skogsbeklädda yta än snabba tidsresor ute i en steril "rymd-öken". Tänk om Einstein visste detta dvs om den inneboende kraften i fruktens koagulerade ljus, vad hade han inte då gjort?
- Antagligen hade han blivit frukterian och lagt ned sin kvantfysiska forskning och allt matematiskt teoribyggande och fortsatt utveckla sitt sträng-instrument fiolen, på gamla dar.
- Kanske inte helt och hållet men delvis. Jag anser fortfarande att mina "TÄNKTRONER" är betydligt snabbare än ljuset. Hastigheten hos tankarna är ju omedelbara och har varken begränsningar i rum och tid. Antag nu att de traditionella forskarna upptäcker partiklar som kan röra sig snabbare än ljuset och att vi inom en snar framtid kan röra oss bakåt i tiden dvs själva se och uppleva våra tidigare liv. Vem skulle inte vilja återuppleva sina och andras tidigare liv?
Vi lever nu i en tid av nya uppvaknanden med nya insikter som ska skapa hälsosamma och sunda utsikter. Ljusets hastighet är magiskt och enormt snabbt men tanken är betydligt snabbare, vilket många säkert håller med om. Beroende på hur vi föds in på denna planet, med alla de fysiska, emotionella, mentala och andliga GENER och "gen-vägar" vi består av, så kommer det att resultera i olika förmågor att uppleva den fysiska och andliga världen.
- Jamen, vad vill du säga med allt detta, kan du inte vara lite kortfattad nån gång?
- Ok, min kära Jante-fjant, jag ska följa ditt råd av att bli kortfattad. Mellan 13 och 16-årsåldern hade jag ofta starka utomkroppsliga upplevelser i mina drömmar. Jag satt ofta på en klippa när jag sakta flög iväg med örnar över mina indiantält nere i dalen, bara för att ta ett exempel. Detta kändes verkligt för mig, inte bara en dröm. Jag tar ett till: Jag vistades i en djungelmiljö med vilda djur när jag plötsligt anfölls av lejon eller ett stort kattdjur. Jag började springa och när kattdjuret just skulle fånga mig så kunde jag lyfta från marken och flyga iväg. Ja, det var mycket flygande i mina drömmar. När jag blev frukterian 1986 fick jag se 12 tidigare liv, efter varandra, som jag haft, från Afrika (medicinman), Sydamerika (Inka-och Mayafolket), Europa, Ryssland (pianist, präst och skeppsbyggare), Indien (3 liv), England (pilot), USA (indian i olika stammar) m.fl. Dessa "tidsresor" var så starka och verkliga så något behov, för egen del, av andra tidsresor är inte av intresse. Jag har ju redan haft mina "tillbaka-tids-resor". För de som inte haft förmånen att ha haft dessa inre starka upplevelser förstår jag att fysiska tidsresor ute i rymden måste vara lockande.
Nu är ju frågan: Vad var det som gjorde att jag kunde uppleva allt detta, allt flygande och tidigare liv? Var det min livliga fantasi, drömvärld, andliga genetiska gåvor eller förutsättningar, och vad hade det med ljuset eller tankekraften att göra?

              NOBODY IS PERFECT AND I AM NOBODY SO I AM PERFECT, som någon uttrycktsamt som jag ser det:  
I AM MY DREAMS, IMAGINATION AND REALITY  IN A STATE
OF SPIRITUAL UNIVERSAL CONVERGENCE.När jag nu ser traditionella forskares förtjusning över att Einstein hade "fel" och att det nu finns "bevis" på partiklar som färdas snabbare än ljuset och allt vad det kommer att föra med sig inom fysiken och astronomin, blir jag bara road och tänker "lite roar barn".
- Det där var inte snällt sagt, du borde i stället applådera deras upptäckter och önska dem lycka till.
- Ja, ja visst gör jag det, men som du vet försöker jag bara vara mig själv. Jag tycker om att vara lite bus-frö-ret-aktig ibland. Vi borde alla försöka vara oss själva och inte bara vara som andra förväntar sig att vi ska vara. To be and always to be what you self like to be and let the bee be, är ju ett av mina favorituttryck som du vet.

SAMMANFATTNING
- Ja det var på tiden att du kommer till det nu innan din hjärna dribblar och bubblar vidare med dina hemsnickrade teorier.
- Ok, jag såg auror när jag var liten, flygupplevelser, tidigare liv och allt detta har lett mig vidare till att bli frukterian och till det eviga livet helt utan lidande och sjukdomar. Kan det vara något även för dig min Jante-fjant? Varför jag upplevt allt detta kan nu förklaras med energifrekvenser, "Tänktroner", som rör sig fortare än ljusets frekvenser. Jag kanske kommer att göra en egen avhandling med mig själv som opponent om detta när tidsmedvetandet är moget dvs när en ny generations uppvaknande kan ta till sig detta spännande område med...............Homeopatin tex, kan förklaras med hjälp av dessa Tänktroner, men jag gör det senare, när det passar in i flödet.
- Du har ju sagt att du gillar mig så jag tar det där med Jante-fjant med en nypa salt.
- Ta det med en tunna salt i stället eller varför inte med en handfull fruktsocker så går kanske fjantet över? 
Nyligen höll jag ett föredrag på Bosön med ca 25 deltagare från en byggkoncern. Jag ställde bl.a frågan: Tror ni att den här killen, jag pekade på mig själv, aldrig kan bli drabbad av någon sjukdom eller tex cancer i någon form? De flesta trodde inte på det. Detta tror säkert även andra dvs att jag själv inte kan styra över detta eller avgöra detta och att kan andra bli sjuka så kan väl även jag drabbas med tiden. Man ska ju inte tro att man är "nåt". NÅT betyder Nådens Återkoppling i Tidsmedvetandet.
För att ge KRAFT bakom mina ord erbjuder jag en vadslagning enligt nedan. Jag hoppas att många inom cancerforskningen och andra sätter emot TY jag vill ju bli MÅNG-MILJÖNÄR.
När jag nu skickar ut detta nyhetsbrev får jag nu av vännen Håkan veta att en av världens mest, ekonomiskt sett, framgångsrika datainnovatörer ("datagurus") Steve Jobs passerat vidare till andevärlden vid endast och ungdomliga 56 års ålder. Där han nu är behöver han ju inga datorer. Hans kemoterapi med bestrålning och cellgifter från den dödsbringande läkemedelsindustrin kommer aldrig att kunna bota och regenerera en människas kroppsliga disharmonier. Harmoni kan endast skapas med en kärleksfull medveten tankekraft, som går fortare än ljuset.
Nyligen dog en aktuell Nobel-pristagare i medicin i cancer, tidigare en framstående cancerforskare på Radiumhemmet osv, osv. Hur många cancer-paradoxer behöver vi innan UPPVAKNANDETS klocka ringer och skakar våra grundvalar till insikten om att CANCERNS GÅTA ÄR LÖST SEN LÅNG TID TILLBAKA! Rädslan sätter käppar i tidshjulet men klädnypans knastrande ljud över tidshjulets ekrar leder till bot och bättring. Nya frekvenser är på intåg SÅ "No Danger on the Roof".
VADSLAGNING: (för de som vågar)
Jag slår vad om att jag aldrig, resten av mitt liv, kommer att kunna drabbas av någon sjukdom. Jag slår vad om 1 milj. kronor att jag inte kommer att vara sjuk en enda dag 3 år framåt, 2 miljoner kronor att jag inte kommer att ha en enda sjukdag eller sjukdom de närmaste 5 åren, 3 miljoner kronor de närmaste 10 åren, 4 miljoner de närmaste 15 åren, 5 miljoner de närmaste 20 åren. Jag slår vad att jag inte kommer att ha några sjukdagar eller sjukdomar ända fram till min sista dag på jorden, så länge som den nu finns.
Finns det några eller någon som vill slå vad och sätta emot detta så hör av er. Jag menar absolut vad jag säger. Att kontrollera mitt påstående är lätt med tanke på min omgivning.
Detta händer nu på Nionde trappsteget i Mayakalendern där alla frön ska gå till frukt och där några nu manifesterat det koagulerade solljusets fruktenergin som leder till frekvenser som gör människor totalt befriade från allt vad lidande heter. The mystery of eternal life has come to its end.

Må som Du vill låt de gamla tankeformerna gå till spill
Tord Lyseving
Ska jag UTROPA EUREKA? Nääää, jag ut-trycker bara Fruit is Freedom, ty, I am nobody.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar